Klar!


Gjorde klart mina album igår. Nästan, ska komplettera med lite bilder från det senaste halvåret.
Har försökt sätta det i tidsordning med början av 2an på gymnasiet. Över 100 bilder.
Man ser ganska tydligt i ett album hur livet har förändras med utseende, mående, umgänge. Det står aldrig stilla.
Största förändringarna med mig utseende är mitt hår. längd och färg. Detta kort är från när jag gick i 2an på gymnasiet, och det verkar som jag har återgått till den frisyren nu. Samma längd och färg. Mitt ansikte verkar inte hellre ha åldras speciellt mycket. (?)

Umgänget kommer och går och vissa perioder i livet umgås man mycket, ibland mindre. Det behöver icket betyda att man är ovänner. Man lär känna nya människor. Det är tillfälligheterna som avgör. Hur man mår och vilket behov man har. Men jag har haft och har väldigt fina vänner omkring mig!

Nu ska jag ladda inför ett gympass, senaste veckorna har det varit lite slött på den fronten. Har varit upptagen med förkylning, äta god mat och umgås med alla 3 familjerna. Det har varit väldigt skönt. Har faktiskt varit så ambitiös och gjort ett litet träningsupplägg. Tack för att google finns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0