minnen <3


Har påbörjat mitt projekt fotoalbum.
Kommer ta en lång tid det här märker jag. Sjukt vad bilder jag besitter.. och sen att välja ut det som är värt att sparas..omg.
Tanken med detta album är att kunna visa mina framtida barn om vilket roligt liv deras moder levde.
Ska göra ett Linda och Johan album  också eftersom jag tror vi kommer att leva ihop hela livet. (Ja, man får tro det utan att vara konstig. Skulle jag tro något annat eller vara osäker är det ju ingen idée att vi följs åt något mer. Då skulle det snarare vara konstigt att vi ens fortsatte.) Off topic...

Ja, det kommer ta tid och tålamod detta projekt.
Men det kommer bli så fint när jag är klar.
Nu när jag sitter och tittar igenom bilderna så kan jag konstatera att man har haft det rätt trevligt hitills...


Antons bal, 2006!!

Balen!

Studentfest i min och Idas lägenhet. Vi flyttade in dagen innan.




2008.




Min fina Håkan hellström tavla jag gjorde i gymnasiet!




Klassresa till turkiet med SPEI!


Bruna och fina var vi lagomt till den STORA dagen.


Jag och Ida hade ett fantastiskt Samboliv.Här är vi och cyklar i pyamas en tidig morgon.




Storsjöyran besöktes 2008, lika grisigt som det ser ut.
Men fantastiskt kul







Fortsätter senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0