OBH!


Försov mig i morse för första gången i mitt liv (nästan). Vaknade samma tid som jag borde ha varit på jobbet.
Att komma i tid är något jag tycker är väldigt viktigt. Än vad det gäller.
Tog med mig en ask praliner på jobbet som kompensation.

påtal om söta saker, glassmaskinen jag fick av johan i julklapp var en riktig hit!
Det stod i den där lilla boken man fick med att man inte kunde jämföra denna glass med köpt glass.
Och det smakade inte som riktig glass, det smakade typ ännu godare. Nästan som mjukglass. Sen känns det lite nyttigare att äta denna, för själva grunden till glassen består av grädde,mjölk, socker och en ägggula.
Inget E100,E105,EEEEEE, EEE3409 ...ni fatta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0