Hungrig






Vaknade som vanligt vid 7 tiden av att magen kurrade. Den är så van att alltid få frukost vid det tiden. den vet ju inte om det är helg eller vardag eller om  t o m är ledig. Så det var bara att stiga upp och göra iordning mackor och en filtallrik. Älskar verkligen frukost.  Älsar  leverpastej. Om jag bara fick äta ett enda pålägg i resten av mitt liv skulle det vara leverpastej, och inte vilken som helst..Scans ungsbakade. Den smakar som den man får på hotell.

Påtal om hotell så åker vi till skellefteå för att gå på bröllop imorgon. Min farbror och hans sambo ska gifta sig.
Det kommer bli vackert, då jag har fått höra lite vad som kommer att ske i kyrkan. Vattenfast mascara på!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0