trasigt.

Sov mycket länge idag. närmare bestämt 10.30!
Sedan har jag spendera hela dagen i soffan och avverkat ett par bigbang avsnitt och en film. Rätt skönt.
Är nog frisk nu. Eller jag vet inte..
imorgon är jag det.

Har förövrigt slitit sönder bildörren, eller rättare sagt handtaget..som hänger löst nu.
Gruvade mig för att berätta detta för johan. Men han reagerade inte speciellt mycket över det.
Hoppas han lyckas laga det. Annars måste jag anlita pappa. Vad vore livet utan pappa?
Han är magisk, för han kan verkligen allt. Och det han inte kan, det löser han ändå på något vis.
Hoppas jag blir lika magisk när jag blir äldre.

Nå, dags att sova bort dessa små basilusker som invarderat min kropp.
Vill vara pigg i helgen när vi ska lyxa med en 2nätters hotellvistelse! Jag längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0