snart!


Har haft en mysig dag. Ja, mysig är det rätta ordet. veckan innan jul är alltid det.
Känner ingen stress överhuvudtaget.
For och tränade efter jobbet. Bara jag och biffarna var där.
Det är ganska stor skillnad på min kondition nu om man jämför med i våras. Då orkade jag knappt springa en kilometer. Nu orkar jag hur länge som helst. Och nästan hur snabbt som helst. Mitt mål är ju att springa tjejmilen nästa höst. Helst under 50 minuter. Lär bli mer löpning i vår. Det är inte lika kul på gymmet och sen vågar jag inte springa lika snabbt. Litar inte riktigt på bandet. Så försöker bygga lite muskler också.
Dock är det lite svårt att känna om man blir starkare..

Nu är det fyra dagar kvar, nästan fullbokat så hela dagarna så det lär bli en väldigt gemytlig vecka.
på fredag är det uppsittarkväll och då ska vi vinna de där miljonerna...längtar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0