2011



Detta var för ett år sedan. Förra nyåret som spenderades i umeåå med johan och hans kompisar. En mycket trevlig kväll. Året har gått så fort, men samtidigt har det hänt så mycket.

Gör nog en plus/minus om detta år.

+ Listan

-Vi har bytt lägenhet. Ångrar det inte en sekund.
- Vi reste både till grekland och barcelona. Har redan besämt att jag ska till Barcelona en gång till innan jag dör.
- Jag har lärt känna nya människor. Det är fantastiskt. Och jag mår så bra. Tack.
- Har egentligen mått bra hela året. Kan räkna det sämre dagarna på typ.. 2 händer, MAX 3.
- Har blivit ännu mer kär i johan. Det verkar aldrig ta slut riktigt, med kärlek alltså.
- Har lärt mig att skita i saker. På ett positivt sätt. Jag kan inte säga JA jämt. Jag kan inte vara andra till lags jämt. det fonka inte.. därför  måste man skita i det. på ett snällt sätt.
- Har börjat tränat! och tycker det är riktigt kul.
- Har blivit rätt bra på laga mat. Det är ju jätte viktigt att man får äta gott varje dag.


- Listan


- Att pappa ha fel på ögonen...Må 2012 vara ögonens år!!
- Att morfar har blivit lite dålig. Även kallat Demens. som är en hemsk sjukdom..


Summan av detta är väl att året har varit STORT.  men livet inte alltid är en dans på rosor. Kommer nog en del prövningar under 2012. Vad vet jag inte, men det får man lösa när det kommer. Det går ju inte att göra det innan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0